Sunday, August 10, 2008

大小老鼠一窝?!

发完了梦~~ 睡了美好的一觉, 挣开眼睛又是一个美好的清晨。
发什么美梦?嘻嘻,秘密!

以往常一样,一起床,第一件做的事,非‘开电脑’莫属!
因为刚起床嘛~~blur blur 的。。需要坐着一会儿来清醒清醒!
一打开我的lappie。。。恐怖的事情发生了!!!

天啊~有鬼啊~~
我的键盘的三个字母,erm,该怎么说呢,Q ,A 和 Caps Lock 被敲开!
好像被解剖了一样~~~
难以置信吧~我也在那里傻了眼~~ 五秒!
不妙哩~现在是华人七月~
该不会酱猛呱 O_O''
没有可能!
我的门是锁着的,没有人可以进来!>.<''
那么~~hrm~~到底~~
发生什么事喔


所谓:凡走过比留下痕迹~
我发现...
桌子上有...
老鼠大便!!!!!
呜哇哇哇~~~

可是,老鼠啊老鼠,你为何来咬我的laptop呢?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

恐怖~竟然有老鼠出没在我房间! 还乘我睡觉的时候,来攻击我的电脑?!难道它也要看港剧?! LOL

我在想,如果那老鼠是会讲话,或是煮菜,我不介意收留它
放工回来,就有饭吃了XD
爱美淘气的老鼠也不错^^

但是呢~~~~~~
还是现实点吧~~~
我要实行捉鼠A计划!
huh~~臭老鼠!!

7 comments:

Anonymous said...

哈哈,原来你梦见laptop不见,是给你征兆。
可是你的房间有老鼠,就真的有点Geli....

ismeweiwei said...

erm... 我也不想啊~~~
p/s:房间是干净的!!!

Musha said...

u so "lucky" ar.. :P
room is clean but actually is laptop *ehem ehem*.. ahahah

wenhui said...
This comment has been removed by the author.
wenhui said...

wah... your room got rat you also don't know? Then how you know that "shit" was belonged to that rat?
Maybe was dog or cat...
Yet you mentioned you had a dream, were you dream of a juicy and delicious drumstick? when you in your dream, did you bite that drumstick? If do, maybe in reality, you were biting the rat while you were dream of that drumstick.
That's why the rat revenge and bite your laptop...
hehe....just kidding :P

Te@m S|@sH said...

your room too "clean" already la..why got comment deleted? is it the truth has been reveal by someone?

ismeweiwei said...

I think is someone post the comment and delete it.. hrm... siapa tu.. :P